تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

من واقعا خوبم

پر پر | سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۴ ب.ظ

این چند روز روزهای فوق العاده سختی بود ک گذشت..حسابی حرص خوردمو رنج کشیدم و جنگیدم..معده ام انقدر درد میکرد ک نمیتوانستم حتی ب پهلو بخابم و مدام تیر میکشید..نمیدانم از اثر خوردن داروی زیاد هست یا حرص ه زیاد.

یک کارگاه 3 روزه دانشگاه تربیت مدرس گذاشته اند ک دو روز اخیر را آنجا بودم..وقتی ک هم ک برمیگشتم خسته و کوفته.امروز روز سوم هست ک من پیچاندم! و رفتم سر مقاله.راستی یادم رفته بگویم ک مقاله روی روال دارد می افتد و بجز من یک دختره هست ک همکاریم مثلا و خوب و بدش را هنوز نفهمیده ام. به شدت مرا میپیچاند و اذیتم میکند و گاهی هم مهربانی..خلاصه اینکه امروز رفتم و پاپیچش شدمو جایگاه خودم را تثبیت کردم

خبری ک از دادنش سرباز میزنم و اجتناب دارم و باعث خجالتم است این هست ک :پایان نامه گرفتم...

رفتم و بدترین پایان نامه ی ممکن را گرفتم

این هفته خ اذیت شدم و خ گریه کردمو اتفاقاتی در دانشکده یمان پیش آمدو پیش آوردم ..بعد هم یکدفعه خسته شدمو زدم ب سیم آخر و پایان نامه‌ی گندول! را گرفتم و تمامش کردم..حالا حتی دوست ندارم کسی موضوعش را بداند یا راجبش ازم سوالی بکند.

دوسه شب بود خواب پسر خوب را میدیدم..دیشب بهش زنگ زدم..حرفهای بیخود زدیم و من تمام مدت شلپ شلپ اشک ریختم..متوجه شدم خ خ خ کم دوستش دارم و نمیدانم این بلا چطور بر سر عشقمان آمد..ما خیلی برای این عشق وقت گذاشته بودیمو زحمت کشیده بودیم..بعد از دو ماه اصلا حوصله ی حرف زدن را نداشتم!!! شاید هم این منم ک خسته ام و باید ب خودم فرصت بدهم ..

دیشب باز خوابش را دیدم..یک خواب ه خوب.خوابم یکخورده صحنه داشت و اگر بخواهم سانسورش کنم هیچی ازش باقی نمی ماند..توی خوابم یکی را پیدا کرده بود و با دختری بود.. 

  • پر پر

نظرات  (۴)

سلام ....خوبین ؟
وبلاگ قشنگی دارید ولی...
ممنون میشم وبلاگ منو دنبال کنید ... امیدوارم از مطالب وبلاگم خوشتون بیاد...
یلداتونم مبارک...
موفق باشین...

پاسخ:
چشم
نفرماییددستور.این لطف شمارو رسوند.ممنونم
کلاه!؟شلوارآستین کوتاه!؟بام!؟شیب!؟
پاسخ:
:-)
الکی خوش هم باشی خوبه من همونم نیستم!
یه وخ وقت کردی بیاسمت ما خانوم دانشجو؛-)
پاسخ:
چشم. حتما
سریعا
امروز هم ب دستور شما نوشتم
من الان موندم واسه این پست چی کامنت بزارم!!ازبس موضوعات مختلف داشت!!
امیدوارم بهترین تصمیمات بگیریدوزندگیتون پرازشادی وموفقیت باشه.
پاسخ:
من شادم..تصمیم گرفتم شاد باشم..هرچند بدترین چیزا پیش بیاد و ناراحتم کنه در کل الان شادم..یجورایی الکی خوش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">