تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

شب های دوری از خانه

پر پر | يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ب.ظ


امتحانا تموم شد..دیگه پست های ای وای نخوندم و ..هم تموم شد..

امتحان امروز خوب بود

استاد با تغییر در پایان نامه موافقت نکرد

معلوم نیس کی بتونم برم خونه

آهنگ امشب


  • پر پر

نظرات  (۸)

  • محمدرضا ...
  • عجب حس و حالی ... خداروشکر که تموم شد ... امیدوارم که موفقیت آمیز باشن همه ...
    پاسخ:
    منم امیدوارم
    ممنون
    وقتی امتحان داشتید زودبه زودپست میذاشتیدحالاکه تموم شده پست نمیذارید!
    پاسخ:
    چیکار کنیم دیگه..اونموقع همش خوابگاه بودیم..حالا دنبال یللی تللی تو خیابوناییم
    :-)
    هی وای من :-( چقدر با این آهنگ خاطره دارم من... یه هو رفتم تو خاطرات، ای دل غافل، ای دل غافل...
    پاسخ:
    انشاا... خاطرات ه خوب
  • zahra najafkhani
  • چ خوب
    پاسخ:
    :-)
    تکبیییییر!
    نمیدونم چرا باخوندن این پست من احساس راحتی کردم!!
    موفق باشی
    پاسخ:
    ممنونم.لطف دارید
  • محمدرضا گلزاری
  • ++++++
    پاسخ:
    ممنون
  • آبجی خانوم
  • پس بالاخره یک نفس راحت میکشید شکر خدا

    صوت چه خوب بود ^_^
    پاسخ:
    آره اما فقط امشبه ..از فردا باز باید بیافتم دنبال علمیجات..اما انقد خیالم راحته ک نگو
  • ...ما شیعه ها ...
  • الحمدلله... 
    برای ما و امتحانات پیش و رو دعا بفرمایید
    یا علی
    پاسخ:
    چشم.ممنون
    مطمئنم عالی بشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">