تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

این دل چیه ک ... فراموش نمیکنه؟

پر پر | دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۴۴ ب.ظ

تمام دلم پیش ه خودم بود ک تو گفتی میشه برگردی؟ گریه کردم و گفتم ن...ازین گریه کردم ک یک تکه از دلم را با این حرفت کندی و بردی...وزن 5 سال عاشقانه هایت یکطرف و این جمله یکطرف

نمی شود برگردم...نمی شود دلم را پس بدهی؟


  • پر پر

نظرات  (۱۰)

  • کرگدن آبی
  • هیچ شانس دوباره‌ای برای بند خوردن چینی شکسته‌ها وجود نداره؟
    پاسخ:
    سلام.خوش اومدی
    واقعن نمیدونم...
    من فعلأ خودمو سپردم ب گذشت ه زمان
    آدمهایی که دیگران تنها میزارن بدجور دلم... .:-/
    پاسخ:
    :-|
    هیچکس نمیدونه تو دل دیگری چی میگذره
  • امیرحسین 210
  • دل خود ترمیم شونده است ، نگران نباش D-:
    پاسخ:
    امیدوار ک هستم... اما بعضی چیزها..بعضی اولین ها و بعضی خوبیها از دلادم بیرون نمیره
  • رنگ خدایے . . .
  • :(
    پاسخ:
    :-ا
  • وارش بارانی
  • برگرد..برگرد..

    پاسخ:
    نمیتونم..هیچ چیز ب سادگی خواسته ی دل من نیست
  • محمدرضا ...
  • :( انگار هیچی قرار نیست بشه :(
    پاسخ:
    هوم
  • میچکا بانو
  • :((
    پاسخ:
    :-)
    آدم ها وقتی بر می گردن پخته تر میشن، گاهی
    پاسخ:
    هوم. اما ب قیمت سنگینی
    کسی که یه باربزاره وبره بازهم امکان رفتنش هست.شاخه ای که شکست،دیگه شکسته است.
    پاسخ:
    اون هیچوقت نرفت...اصلأ اینجور آدمی نی
    من بودم ک تنهاش گذاشتم
    😣
    پاسخ:
    :-/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">