تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

ما رو فراموش نکنید

پر پر | چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۳ ق.ظ

من فردا شب دارم میرم کیش...

احتمالا روزای زیادی نیام..بعدش میخوام برم خونه..یا اعتیاد غلبه میکنه و میام یا ک فعلا خداحافظ

پ.ن: فردا دفاع دوستمه.تا حالا هم برا همین واسادم تهران.از هم جدا میشیم...برام سخته.دوستش دارم.دلم میخواست براش نامه گونه ای  بنویسم .ولی تا همین الان مشغول علمیجات! بودم.نشد...

  • پر پر

نظرات  (۶)

  • محمدرضا ...
  • به سلامت ... امیدوارم خوش بگذره :)
    پاسخ:
    مرسی
    طرف ما پیدا شو
    پاسخ:
    :-)
    عه رفتنی شدید!؟
    امیدوارم سفربهتون خوش بگذره‌
    منتظرت میمونیم.
    پاسخ:
    تشکر
    آره.الان شیرازم.امروز میریم
  • ...ما شیعه ها ...
  • مراقب باشید
    پاسخ:
    ممنون
    به سلامتی ،سفر بخیر
    پاسخ:
    ممنون
  • میچکا بانو
  • خوش بگذره :)
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">