تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

پست شاد است..

پر پر | جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

در خانه ی ما هیچ چیز عوض نشده.

زندگی همان رنجی است ک همیشه ب دوش کشیده ایم.

انگار تنها من عوض شده ام ک ب خودم یاد داده ام سکوت کنم.. مثل آنها شوم..رویاهایم را سرکوب کنم و عادی باشم.

هیچ روزی نخواهد آمد ک خانواده ام بخواهند بفهمند چ شد ک من ب این مرحله رسیدم ک رفتم و بیرون از خانه ب جستجوی پناه گشتم؟!

هیچوقت روزی نخواهد رسید ک کسی بخواهد درک کند چ رنجی ب من تحمیل شد.

هیچ چیز تغییر نکرده،تنها من عوض شده ام ک سعی میکنم خودم را شبیه آنها کنم،شاید ک این مبارزه تمام شود.

پ.ن:خواستم شاد شروع کنم اما تا امروز موضوع شادی پیدا نشد.گفتم حداقل عنوان ...

  • پر پر

نظرات  (۱۱)

  • خانوم فیروزه ای ※※
  • دنبال شدی :)
    پاسخ:
    ممنونم
  • آقای سر به هوا ...
  • مبارزه !
    بهترین راهه .
    پاسخ:
    بله اگر مطمئن باشی ک اشتباه نمیکنی مبارزه ارزشمنده
    متشکرم.:)
    پاسخ:
    من هم متشکرم
  • اَسی بولیده
  • خیلی وقتا هیشکی به اندازه ی خودمون نمیتونه کمکمون کنه

    خیلی خوبه که داری عوض میشی، حالا که فقط خودت میتونی به خودت کمک کنی پس دریغ نکن

    پاسخ:
    سعی میکنم
  • بوتیمار ...
  • اینکه بشیم یکی دیگه خیلی ترسناکه
    ولی انگار بعضی موقع ها راه دیگه ای نمیمونه...
    پاسخ:
    هومم
    اولش ترسناکه..وقتی ک خوب دل بکنی ازخودت..میتونی خوده قبلیتو حتی تکفیر کنی...
    انسان، موجود عجیبی است...
  • BeHnaz.🌼. .🌼.
  • خوندمتون؛ عالی بودین :)
    دنبال شدین :)
    پاسخ:
    ممنون
  • تُــربــچِــه :)
  • چرا من همیشه خاموش میخونمت؟
    میدونم خاموش خوندن کار خوبی نیس ولی نمیدونم چرا همیشه همین کارو میکنم
    پاسخ:
    همین ک باز هم میای برا من ی دنیا میارزه
    خودم هم خواننده ای نسبتأ خاموشم،میفهممت 
    :-)

  • محمدرضا ...
  • راستش نمی دونم کی اینجا ظالمه ... خود آدم ... دنیا ... موارد دیگر ... حس بدیه :(
    پاسخ:
    هرپدر و مادری ک نمیدونن خودشون محکوم نادانی نسل قبل هستن
    تنها امید این هس ک من تغییر رو آغاز کنم...من هم خسته ام.خودم دارم تسلیم میشم
  • محمدرضا گلزاری
  • ++++
    پاسخ:
    :-)
    به امید روزهای بهتر.
    پاسخ:
    بله.مگر ب امید ادامه دهیم...
  • شیکسون (^_^)
  • ُسلامممم
    امیدوارم این شرایط خیلی کوتاه باشه و بعدا بتونی برای چیزهای که میخوای از فرصت ها استفاده کنی. تو زندگی هرکسی این شرایط پیش میاد یا وجود داره، مهم اینه که امید داشته باشی، مثبت فکر کنی و بخوای که ازشون بگذری...تسلیم نشو... فقط صبر کن برای تغییرهایی که دلت میخواد. :)

    به قول فریدون مشیری:
    " گر خسته ای بمان و اگر خواستی بدان:
    ما را تمام لذت هستی به جست و جوست.
    پویندگی تمامیِ زندگی ست.
    هرگز
              «نگرد ! نیست»
                                     سزاوارِ مرد نیست..."

    سزاوار پر پر هم نیست 😍😄
    پاسخ:
    ممنون مهربون.
    سعی خودمو میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">