تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

این روزها

پر پر | شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ

- حس کسی رو دارم ک چیز باارزشی رو گم کرده. نمیدونه کجا و چطوری 

اون چیز تو نیستی

خودمم

گیجم و نمیدونم کجا و چطوری باید خودمو پیدا کنم

و نمیدونم وجودی ک صرف بقیه میکنیم تا چ اندازه ارزششو داره 

و اینکه چقد این چیزا واقعی هستن و چقد ظاهرسازی _ اصلا دیگه نمیدونم


* من ک میگم همش ظاهرسازی ه . بهشون توجه نکن


- نمیخوام تو بهم بگی چیکار کنم و چیکار نکنم. فعلا حالم خیلی بدتر از این حرفهاست ک تو بتونی بهم کمک کنی


* باید پاشی بری وضو بگیری و نمازتو  بخونی. 

  • پر پر

نظرات  (۳)

من نصیحت نمیکنم...
اونجایی که گفتی ایا وجودی که داری واسه بقیه صرف میکنی ارزش داره بهترین نکته از امیرالمومنین هست واسش....

تمام محبتت را به پای دوستانت بریز نه تمام اعتمادت را
امام علی"ع"
پاسخ:
چ حرف خوبی اما مسأله اینه ک فوق العاده سخته .بنظرم باید انتظار جوابی در قبال محبتمون اصلأ نداشته باشیم
  • خانوم فیروزه ای ...
  • :-(
  • چشم به راهم ...
  • خیر باشه ...
    پاسخ:
    امیدوارم خیر باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">