تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

جلو نرو که به پایان نمی رسد این راه...

پر پر | پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ق.ظ
بعضی وقت ها هم به خودم میگویم اینهمه غرور را بگذارم کنار و فقط زنگ بزنم و بگویم: میخواهم برگردم...

این خیال را توی سرم می پرورانم و به آن شاخ و برگ می دهم و بزرگش میکنم...انقدر بزرگش میکنم تا یکدفعه یاد لبانش می افتم...آنطور که دست های من را در دست می گرفت و پشت دستانم را بوسه باران می کرد...آنطور که دستانم را هزار بار میبوسید....آن بوسه ها حالا سکان زندگی من را به دست گرفته اند و نمیگذارند به سویش برگردم. انقدر نگرانش هستم و انقدر دوستش دارم که نمیتوانم با برگشتنم نابودش کنم..نه، من نمیتوانم تا این اندازه خودخواه باشم..
دیشب برای اولین بار به صرافت این افتادم که واقعا میشود جدی به مردن هم فکر کرد...به خودکشی یعنی . این روزها توی این فکرم که شاید واقعا دیگر نمیشود بدون درمان ادامه داد...شاید اگر شروع کنم قرص ضدافسردگی بخورم حالم کمی بهتر شود...شاید یک چیزی از بیرون بتواند بیاید و حالم را بهتر کند...شاید واقعا لازم نیست تنهایی همه اش را به دوش بکشم...

پ.ن:  جلو نرو که به پایان نمی رسد این راه
        کدام خاطره مانده ست؟! برنگرد عقب!
  • پر پر

نظرات  (۷)

سلام
چرا اینقدر ناراحتی؟
اندکی صبر ...
دنبال شدید
هووف چقد حرف دارم درمورد این پستت
ولی هنوزم خسته ی کنکورم
راستی سلام پر پری
پاسخ:
سلام عزیزکم
خسته نباشی
فکر کردن به خودکشی بد نیس ولی فقط خرا خودکشی می کنن! از من گفتن :))
پاسخ:
مرسی از محبتت!
پر پر جانم به اولویت های دیگه زندگیت فکر کن :)
بیشتر خودت رو سرگرم کن ، تا کمتر فکر و‌ خیالات اذیتت کنن...
پاسخ:
تا خرخره کاردارم اما شبا...راس میگی، حق با توئه

چه عجب اومدییییییییییی

پاسخ:
هوم...ستاره ی سهیل ک میگن ، منم
  • محمد فائزی فرد
  • سلام.
    می دونید، همه چیز درون شماست. یعنی دنیای بیرونی با ما شکل می گیره، این ماییم که وقایع رو تفسیر می کنیم و بشون حس پیدا می کنیم.
    مراقب خودتون و تفاسیرتون باشید.
    پاسخ:
    سعی میکنم
  • آقای سر به هوا ...
  • غرور خوبه ولی نه بی جا و کاذبش .
    میتونه یک عمر حسرت روی دلت بذاره ...
    پاسخ:
    هعییی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">