تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

معجزه

پر پر | سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ب.ظ

ودیشب مامان ه ما دل درد شدیدی گرفت و مثل امروز خبرآوردن که من متولد شدم 

پ.ن:دوستای گلم.سرم ب شدت شلوغه.زود میام

  • پر پر

نظرات  (۷)

زود بیاااا :)
پاسخ:
:*
سلام پرپری جان
تولدت مبارک .انشالله تولد 120 سالگیتو تبریک بگیم
http://ec.vizit.ir/OTUyMzgz
.شرمنده بابت تاخیر .قبلا هم تبریک گفتم ولی فک میکنم پیامم ارسال نشده.

پاسخ:
سلام عزیز ه دلم..ممنونم خانمی.لینکی نداشتم ک پاسخت رو بدم..مررررسسسسیییی
:-*

تفلدت مبارک عزیزم

پاسخ:
ممممرررررررررررسسسسسسییییییییی
آخی ... پی برث دی تویو :)
پاسخ:
مرسی عزیزم
تولدت مبارک نازنین:)
پاسخ:
ممنون عزیزم
بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی... کیلی لی لی لی لی...
تولدت مبارک پرپر جان :-)
پاسخ:
مرسی زهرا جونم
:*
  • سید محمد رضی زاده
  • سالروز ورودتان به این دنیای خاکی مبارک باشد ان شاءلله
    موفق باشید و عاقبت بخیر شوید
    پاسخ:
    ممنونم از لطفتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">