تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

پیوند ه جان،جداشدنی نیست ماه من

پر پر | يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ق.ظ

ن بخاطر هوای آلوده ست ک چشمانم میسوزد و ن هیچ پاییزی من را یاد تو می اندازد.هیچ صبحیم ب شب نرسیده بدون اینکه ب تو فکر کنم،بدون اینکه در 5دقیقه یکبار با خود کلنجار نرفته باشم ک زنگ بزنم،زنگ نزنم..هیچ مذکری نمیتواند مردانگی را ب خوبی تو معنا کند..چطور اینهمه برایت از خدا خوب میخواهم و ایمان نداشته باشم ک خدا بهترینش را نصیب تو میکند؟ 

من ایمان دارم روزهای تو سبز ه سبز خواهد بود و سفید ه سفید...من ایمان دارم هزار خوبی خدا در روح تو جوانه زده و شاخ و برگ خواهد داد...

من ایمان دارم هیچکس هم اگر تورا نشناسد ، باز تو صاحب ه سفیدترین قلب ه جهانی.من هیچوقت خوشحالتر از زمانی نبوده ام ک تو مرده من بودی....هیچوقت نیاز ب آرامشی بیش از این ندارم ک تو بمن بخشیده ای...تو آرامترین قلب ه دنیا رابمن هدیه دادی.تو این قلب را بمن هدیه دادی...

من هیچ چیز را فراموش نمیکنم. من هیچ خاطره و خوشی را از دست نمیدهم. ما فقط عادی میشویم~عادت میکنیم. . سرد شدن داغ شاید بهترین موهبت خدا ست به آدم ها

  • پر پر

نظرات  (۲)

  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • یعنی شوهر سابق 
    پاسخ:
    اگر براتون خیلی جالبه تو فرهنگ ما بهش میگن دوست پسر
  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • واسه نامزدتون نوشتید؟
    پاسخ:
    من نامزد ندارم .واسه کسی ک سال ها با هم بودیم و بعد رابطمون تموم شد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">