تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

این بار چندم است به جانم وزیده ای؟

پر پر | جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ب.ظ

ازصبح ک بیدار شدم از روی تختم جم نخورده ام. دراز کشیدم و خیره به تخت بالایی مدام فکر میکنم چطور از این بن بست یکساله بیایم بیرون...من یک سال و نیم است که هر روز بیشتر در خودم تا میخورم...در خودم له میشوم...انقدر دنیایم کوچک و کوچکترشده ک به یک نقطه رسیده ام...یک صفر ....دوست دارم از خودم برخیزم...زندگی ام به ... رفته. دوست دارم خودم رو بکشم بیرون

  • پر پر

نظرات  (۱)

  • محمدرضا سلمانیان‌نژاد
  • چقققققدر افسرده
    بهتره به خدا توکل کنید و از آزمایش الهی سربلند بیرون بیاد تا بعدا پشیمون نشید
    ببیند بعضی ها چه مشکلاتی دارند
    مثلا؛ بعضی‌ها فلج شدند و حتی نمی‌تونند دستشویی برن! یا کامل سوختند، یا جذام دارند.
    به هرحال دنیا تموم میشه با همه‌ی مشکلاتش
    پاسخ:
    مرسی از لطفتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">