تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

نعمت هایتان را بشمارید

پر پر | شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ق.ظ

بالاخره این قدرت رو در خودم پیدا کردم که بنویسم

نامزدی من با شکست مواجه شد

و بهم خورد

روز 11 فروردین

بعد از اونهمه حرف و رفت و آمد

مهر برون و بله برون

خبر شدن فامیل و دریافت تبریکات کوچک و بزرگ


  • پر پر

نظرات  (۵)

سلام عزیزم خوبی؟ 
من فکر میکنم این همه سردی و بی‌تفاوتی توی مراحل اولیه آشنایی و نامزدی خیلی عجیبه 
چه خوب که جدا شدی 
بعضیا هستن که این چیزا رو میبینن و به روی خودشون نمیارن بعدا بدجوری پشیمون میشن
پاسخ:
ممنون. آره الان دیگه پذیرفتم
  • آقای سر به هوا ...
  • سرتان سلامت !
    پاسخ:
    بی اندازه ممنونم
    نه دیگه نشد! از شکست ها نباید شاد بود؛ منی که این حرف رو میزنم و می گم خوب شد قبل از ازدواج فهمیدی بهم نمی خورید، طلاق خواهرم رو دیدم که فله ای شکر می فرستم!
    پاسخ:
    برا شوخی گفتم عزیزم.می فهمم اما از سختیش کم نمیکنه
    فقط میتونم براتون دعا و آرزوی موفقیت و خوشبختی کنم.
    انشاءالله همیشه چیزی که خیر توش هست برات اتفاق بیفته. 
    الان شکست بخوری بهتر از ازدواج کردن و گیر و کش داشتن و طلاقه به نظرم. والا من خودم بودم می ترسیدم با این چیزایی که نوشته بودی توی پست هات حتی نامزد بشم با طرف!
    پاسخ:
    ممنون از محبتت
    همه همینو میگن
    کلا ما باید از همه شکست هامون شاد باشیم...کلا ما باید هر بلایی سرمون میاد خدا رو شکر کنیم :) از ترس اینکه نکنه ی بلای بدتر بیاد 
    ;)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">