تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

خوشحالم

پر پر | جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ

و از خودم راضیم..خوش حالم ک ب شکل بقیه در نمیآیم..خوشحالم ک همینی ک هستم، هستم..خوشحالم ک میتوانم، زورم میرسد بعضی حرفها را تا ابد توی دل خودم نگه دارم..هرچند ک دلم را بخورند...بر زبان نخواهم آوردشان...

هرچند ک دنیا همینقدر کثیف باشد من خودم خواهم ماند..

هرچند ک تلخند...من شیرین خواهم ماند

  • پر پر

نظرات  (۲)

  • حامد درخشانی
  • این که دنیا نتونه آدمو خیلی عوض کنه خوبه!
    ولی اینکه بعضی حرفا رو تا ابد تو دلت نگه داری نه...
    آدم پیر میشه...
    داغون...
    پاسخ:
    پیر که_یجورایی شدم
    ب خودم میگم گند نزنم ب خاطره ها..بذارم یچیزایی سالم بمونه
    چه قدر عالی
    واقعا هم این اخلاقای خوب جای خوشحالی داره:)
    پاسخ:
    مرسی عزیزم
    البته حرف ه خود آدم اونقدام حساب نیس
    از آشناییت خوشحالم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">