تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

حسنی به مکتب نمی رفت

پر پر | سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۳۷ ب.ظ

-الان مصداق  دقیق حسنی ب مکتب نمی رفت منم. از صبح تنهای تنها نشستم تو آزمایشگاه و هر آن منتظرم ک آقای حراست بیاد و با دعوا بندازتم بیرون

- الان یک سال و نیمه؟ هربار که *780 رومیگیرم ک گوشیمو شارژ کنم ، شمارش میاد بالا

- اومدم برم دستشویی گربه آزمایشگا پامو گرفت انقد جیغ زد ک گفتم الان حراست میاد. داشتم فکر میکردم گربه های شهری هم با گربه های روستایی فرق دارن..بیچاره ها یکبار من ندیدم جلوی ما بیان؛ براش شیر بردم.

- حالم خیلی خوبه.خیلی زیاد ... یک روز رسیدکه فهمیدم تا گذشته رو تموم نکنم آینده سراغم نمیاد و تمومش کردم

- گفتم ک آیین نامه قبول شدم؟بدون غلط

  • پر پر

نظرات  (۴)

  • محمدرضا ...
  • چه اتفاقات جالبی ... زندگی بعضی مواقع آدم روی خوش به آدم نشون میده بعضی مواقع نه ... شاید به خودمون بستگی داشته باشه ... ولی دقیق نمی دونم چرا ... برایندش خوبه ... امیدوارم 
    راستی مبارک باشه ... من که آخر بی غلطی برام پیش نیومد ...  :))
    پاسخ:
    هوم.صد درصد ب خودمون بسته س.هیچی تو زندگی من عوض نشده جز خودم...خودم هم هیچیم عوض نشده جز اینکه از هرکس جز خدا قطع امید کردم
    من جرعت نمیکنم برم ازمون عملی:)
  • آقای سر به هوا ...
  • گربه تو آزمایشگاه ؟!
    پاسخ:
    یه گربه داریم دم در آزمایشگاهمون میشینه تا در باز میشه میپرهرومون و ناله میکنه تا بهش غذا بدیم
    من هم الان دانشکده ام و درحال درس خواندن و فکر میکردم خودم تنها هستم ولی ۵ ، ۶ نفر دیگه هم هستن
    پاسخ:
    ن. امیدوار باشید. ما هم هستیم
  • بالای آسمان
  • ای بابا
    مگه اخبار نمی‌بینید؟
    پاسخ:
    هوم، میبینیم. روزای تعطیل ممنوعه بریم آزمایشگاه.چراغ خاموش و یواشکی اومدم
    بیشترین واکنش من ب فوت آقای رفسنجانی شوک شدن و مات موندن بود.نمیدونم چرا، خنده داره انقد همواره قوی ظاهر شده باور نمیکردم بمیره.... اما مرگ حقیقت گریزناپذیری هست. من اما معمولا از دو عالم جدام. دوس ندارم سوار موج های جامعه بیخود خودمو بالا و پایین کنم.دعا میکنم خدا عاقبت اون و همه ما رو بخیر نوشته باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">