تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

خواب

پر پر | پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ق.ظ
اکثر خواب های من حالت تکراری دارن.. ینی 90 درصد خواب هایی که میبینم یک مجموعه 7-10 تایی هست که بصورت چرخشی میان گاهی.
یک خوابی که میتونم بگم تا حالا 100 باری دیدم دیشب باز اومد. بدون هیچ پیش زمینه ی قابل تشخیصی گاهی خواب میبینم 
یک نفر یا یک حیوون تو حیاط خونمونه...دیدم که شیره پلنگه و .. دیشب گربه بود.. میخواد که من رو آزار بده و هیچکس دیگه ای نه ازش آزار میبینه و نه براش مهمه و از توی خونه دیگران با من همکاری نمیکنن...من مدام دارم سعی میکنم درها رو قفل کنم ییا پنجره ها رو ببندم و همیشه هم دستام انگار که جون ندارن یا زوری ندارم...مثلا من میچسبم به در و دستمو میذارم رو کلید اما هرچی سعی میکنم کلیدو بچرخونم ک نیاد تو خونه زورشو ندارم...با اینکه بقیه تو خونه ان معمولا اون حیوون و یا ادم وارد میشه و انقد از حس لمسش و تماسش با من آزار میبینم که نگو.هیچکسم اصلا براش مهم نیس و همه مشغول کار خودشونن
این خوابو صدها بار تا جالا دیدم اما هیچوقت نفهمیدم چرا...
  • پر پر

نظرات  (۱)

  • آقای سر به هوا ...
  • این خواب ها از ترس های درونی میاد .
    باید بگردید ارتباطشو با یه ترس زندگیتون پیدا کنید ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">