تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

مثله خودم

پر پر | سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ق.ظ

بعد از گذشته تمامه این روزها برایم پیام میفرستد.گوشی ام توی دستم است ک پیامش بالای صفحه ظاهرمیشود...بادیدن اسمش اشک هایم جاری میشود...من تنها یک وجوده مجازی ام.کسی نباید بامن تماس بگیرد.میگریم و دل دل میکنم...از او متنفرم،عاشق ه این آزادی هستم ک الان دارم.مصمم میشوم.وقتی یکی کم می آورد_نوبت دومی ست ک قوی باشد،گوشی را روی8میگذارم و سرم را توی بالشت میفشرم.

  • پر پر

نظرات  (۲)

خوب گنا داره بی رحم ببین چی میخوادخوب گناه داره این بدبختی که خدانون عاشقی توروگذاشته وسط دومنش خاک برسرش یرای زندگی ای که تودرس کردی براش

کشتیش دیگه

پاسخ:
مستر ه عزیزمن چه کاری از دستم بر میاد ک براش انجام بدم؟ 
اخیییی
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">