تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

دعا کبوتر ه عشق است_بال و پر دارد...

پر پر | چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

این روزها انگار به ایران گرد ه غم پاشیده اند...هر وبلاگی ک باز میکنی یا سراغ هرکسی ک میروی دلش پر از درد است...واقعا چرا اینطوری است؟زندگی هایمان از خاله بازی بدتر شده و معلوم نیست وقت و هزینه و انرژی و جوانیمان را با چ چیزی داریم معامله میکنیم...

با سلام

مثل همیشه یک دنیا انرژی منفی دادم و امیدوارم این حس ها فقط در چشم من باشد و نه در آن چیزی ک به آن مینگرم!!بهترین و زیباترین و آرامشبخش ترین خبره این روزها به دنیا اومدن نی نی کوچولو و سیب ه خوشگل ه "یاسی ترین" هست ک شادم کرد و واقعا براش خوشحالم.یاسی ترین دوستی هست ک از روزی ک وبلاگشو شرو کرد تصادفا مطالبشو خوندم و بعده گذشت بیش از سالی هرروز بعد از بیدار شدن اولین کاری هست ک میکنم...نوره وجود خدا چ زیبا در زندگیش تابید و امیدوارم همواره ادامه پیدا کنه.

 اون مشکلی ک ازش حرف زدم اصلا حل نشده و درش پیشرفتی نداشتم..فعلا هم ک تعطیل هست همه جا و من هم ک اصلا نمیدونم چ میخواهم بکنم

این روزها بدتر از همیشه پسره خوب را میخواستم و این ناراحتم میکنه چون متوجه شدم وقتی ک بهش احتیاج دارم میخوامش و روزهایی ک خوبم عین خیالم هم نیست ک چ میکنه و چ نمیکنه.

از اول میخواستم اینجا اصلن خودمو سانسور نکنم و هر چ ک در دلم هستو بگم چون کسی منو نمیشناسه ولی کلا شده عین شبکه نمایش ک به همه فیلما گند میزنه و کسی سردر نمیاره داره چی میشه!

عطربهار نارنج!  خداحافظی کرده و به فکرشم و نمیدونم چرا.امیدوارم خوب و خوش باشه.

لطفا برای من دعا کنید

  • پر پر

نظرات  (۱)

  • ســـــــــارا ..
  • موافقم این روزا همه داغونن افسردگی روحه مردمو داره میخوره.
    هممون دعا لازمیم دوستم.امیدوارم گره ی مشکلاتت بزودی باز بشه عزیزم.
    پاسخ:
    ممنون عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">