تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

کمی ناراحتی

پر پر | جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۶ ب.ظ

فقط کمی..از سال 88 ک وارد دانشگاه شدم هر سال یک بلایی ب سر شب یلدایم می آید.شب ه یلدا را خیلی دوست دارم..جز یکی دوبار همیشه یک اتفاق بد باعث شده حتی در حد نیم ساعت هم دور همی نداشته باشیم.

برای امسال برنامه ریزی هایی داشتیم

حالا یکی بچه ها رفته خانه..بقیه هم برای قم ثبت نام کرده اند اما ب من نگفته اند. نگفته اند ک چون من نمیرفتم اما من از این دلگیرم ک حالا شب یلدا چ کنم؟عین آدمهای بدبخت بنشینم فیلم ببینم؟کاش کسی یا جایی را میشناختم

خسته ام..دوس دارم بروم خانه و 20 روز از همه چی دور بشم..ماه هاست ک خانه نرفته ام..از شهریور ک آمدم.

  • پر پر

نظرات  (۲)

باشه یه فکری می کنم و تو همین چند روز مونده تا شب یلدا زن می گیرم!!
حالا جهنم و ضرر غیر کدو فال هم از من!
پاسخ:
بعنوان آخرین راهم روتون حساب میکنم
;-)
اشکال نداره که!بیا اینجا تو وبت شب یلدا دورهمی خوش میگذرونیم.منم تنهام خو! آجیل و هندونه و میوه از تو، کدو از من!

پاسخ:
:-O
کدو؟ دوس دارم تو دنیای حقیقی باشم  ن مجازی.شمام زودتر ی فکری برایلداتون بکنید دیگه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">