تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

پرپر؟ حاضر

پر پر | شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ب.ظ

حرفی برای زدن ندارم.احساس میکنم باید بیایم حاضری ام را بزنم و بروم.در ضمن هنوز برای یلدایم ب نتیجه ای نرسیدم.اگر شیراز بودم میرفتم حافظیه و کلی هم راضی بودم اما اینجا...نمیدانم.

امروز صبح باز رفتم آنور دنیا و خون دادم!از پشت دستم گرفت تا دیگر لیز نشود و از بین نرود.کار دردناکی است. روپوش هم خریدم.آقا روپوش دونه ای 40 تومن..

پولهایم در حال اتمام و 1 ماه پیش رو

کاش کسی بود ک یک ایده ی خوب برای یلدا داشت.یک ایده ی بچه مثبتانه!

  • پر پر

نظرات  (۶)

چقد زود گذشت
ووحالا یلدای پیش رو....

پاسخ:
هوم...و چقد همه چی فرق کرده
شب یلداهم از راه رسید.هی روزگار
پاسخ:
:-)
  • شیکسون (^_^)
  • برین یه جای خاص...آسایشگاه سالمندان، اینجاهایی که بچه هارو نگه میدارن از اینا...البته من خودم تو فازش نیستم فعلا...شاید چند سال بعد همچین کاری کردم...
    پاسخ:
    اتفاقأ فکره خوبیه.یدونم نزدیکمون هست.مرسی.اما راستش یکم میترسم.تنها نمیدونم باید چکار کنم
    من اولین سالیه که قراره یلدا داشته باشم!:-) 
    کنار دوستام...توی‌دانشگاه...امیدوارم بشه....
    بقیه ی سال ها یادم نیس چیکار میکردم اما پارسال رو خوووب یادمه!! خوبِ خوب!
    از سرِ شب کتاب بابا لنگ دراز رو‌دست گرفتم تا اخر شب خوندمش...:-) 
    پاسخ:
    اینم عالیه..دلم برا بابا لنگ دراز هم تنگ شده..کتابهای دیگه ک دوست دارم هم...مرسی
    امیدوارم یلدا بهت خوش بگذره
    یعنی خلافاتون سنگین ترازاینه!؟ اوه اوه پس حواسم باشه از کوچه شما رد نشم!
    خوندن معنی قرآن هم آرامش بخشه.
    پاسخ:
    ب این میگن ی پاسخ خوب و زیبا
    ممنون
    ایده بچه مثبتانه ندارم ولی کاری که خودم میخوام انجام بدم اینکه برم شبونه زنگ خونه های مردم بزنم و فکر کنندکه مهمون اومده و بترسن و فرار کنم!
    پاسخ:
    این برای شما مثبت نیست؟برای ما ک آخر ه مثبت ه .ما خلافامون چیزای دیگس...اما سرده ک!کیف نداره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">