تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

من بهترین روزای عمرم با تو بود...

پر پر | جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۱۶ ب.ظ

خسته ام..نمی شود که من زره و کلاهخود جنگم را بگذارم زمین و یکنفر بیاید جای من تادوباره جان بگیرم؟ نمی شود که وقتی یک دختر خسته می شود کسی بیاید دست هایش را در دست بگیرد، یک بوسه ب کنار گونه اش بزند و یک حرف خوب بزند؟ک یکنفر یادآوری کند ک زیباست؟ دوست داشتنی است و قوی..یکنفر پیدا بشود بیاید و بگوید اگر حرفی داری ب من بگو...اگر جایی لازم داری شانه های من هست

نمیشود ک یکی پیدا بشود و بماند؟

  • پر پر

نظرات  (۲)

خیلی سخت هست، من یک سال در زندگی ام جنگیدم برای به دست آوردن چیزی که خودم هم نمی دانستم برایم خوب هست یا نه، آنقدر که گاهی می گفتم من دوام نمی آورم و آیا ارزشش را دارد؟

یک سری تکنیک های مدیتیشن هست که فقط اسمش عجیب و غریب است، اصلا مدیتیشن فقط یک معنی دارد، چطور به شما کمک کنیم که در حال زندگی کنید...

این را امتحان کن، یک جایی ریلکس دراز بکش یا بنشین، سعی کن فقط به نفس کشیدن توجه کنی، هر بار که ذهنت فرار کرد، فقط نگاه کن،عین یه ناظر خارجی، فکر کن پشت یک آبشار بزرگ نشسته ای و افکارت قطرات آب آبشار هستند، فکر کن سوزن بان ایستگاه قطاری و افکارت قطارهایی هستند که وارد ایستگاه می شوند و می روند...

خستگی ات کمی بهتر می شود، غم گذشته، نگرانی آینده، پیرت نکند دختر😍
پاسخ:
مرسی عزیزم.این حرفها رو ب خودم میزنم و مدام میگم من خوبم اما وقتی مسائل ازهمه طرف حمله میکنه یکجورایی کم میاری.مدیتیشن..تاحالا امتحان نکردم.ممنون
  • کرگدن آبی
  • اندوه بزرگیست...
    شاید دور شدن، رفتن به یک جای زیبا و آرام بتواند بهت کمک کند. جایی که فقط خودت باشی و خودت.
    پاسخ:
    عاشق انجام ه این کارم اما امکانش برام نیس..هجوم امتحانای پایان ترم از یک طرف .. کلا نمیشه
    :-(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">