تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

حوصله ام سر رفته

پر پر | سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۵۷ ب.ظ

در وخیم ترین شرایط ترمم هستم.فردا سخت ترین و بی معنیترین امتحان با حاشیه دارترین استاد.اصلا نخوندم.مقالم تموم نشده ..ب غلط کردم های شب امتحان افتادم و ترک دیوار هم جذابیت فوق العاده بالایی پیدا کرده.

من نمیخوام درسس بخونم...حوصصصلم سسسسسسسر رفته

  • پر پر

نظرات  (۳)

منم حوصله م سر رفتههههه
..
خیلیییی...
:-( 
و دلم گرفته ...
پاسخ:
آخی..کاش می شد کاری کرد..ی کار ه خوب
امتحان خر است 
:-)
به کمی استراحت نیاز داری گل گلی:) کمی استراحت کن بگذار مغزت کمی خودش رو مرتب کنه برا فردا:*
پاسخ:
کمی استراحت..کمی انرژی مثبت..مرسی از انرژیت
امیدوارم درهمه امتحاناتتون موفق باشید
پاسخ:
مرسی. امید چیز خوبیه.البته من همه ی عمرم موقع امتحانا در همین شرایط وخیمبودم. ایشالاک آخرین امتحانای عمرم باشه و گول نخورم برم دکترا.
مرسی ک لطف داشتید و اومدید سر زدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">