تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

در بیابان جنون ، سرگشته ام چون گردباد..

پر پر | يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۳۷ ب.ظ

 به زور از زیر پتو بیرون می‌آیم و با چشمان بسته میروم سمت دست‌شویی. کتری را روی گاز میگذارم و می‌آیم گوشه ی تخت مینشینم و موهایم را شانه میزنم...سفره ی صبحانه را پهن میکنم...نمی توانم چشمانم را باز نگه دارم...می لغزم زیر پتو ..میبندمشان

این تویی ک همسرت را برای بیدارکردن میبوسی.همانطور ک مرا میبوسیدی..همانطور ک ناز مرا میکشیدی. قلبم درد می گیرد

چشمانم را ببندم یا باز کنم؟؟؟ چطور به زندگی ام ادامه دهم؟

فقط میگویم:خدا!

  • پر پر

نظرات  (۸)

امشب نیستی پرپر؟;-) 
پاسخ:
سلام عزیز جان/هستم... ولی خسته م
:-)
کسی که مثل من خرده شیشه داره رو نمیشه شماتت کردکه بیخبرمیره وبیخبر میاد!کاریشم نمیشه کرد!
پاسخ:
اختیار دارید
شوخی کردم

  • آقای سر به هوا ...
  • غم بزرگی داشت تو این نوشته ...
    پاسخ:
    مرسی ک خوندید
    سلام
    میشه دوباره تحملم کنید؟

    پاسخ:
    :-)
    پیامتون رفته بود تو هرزنامه..تا الان ندیده بودمش
  • امیرحسین 210
  • شجریان گوش کن :)))))  
    آخه یه قانونی داریم هرچیزی از حد بگذررد خودش درست می شود :دی
    مثلا اگه خیلی بخاطرش ناراحت شی خودبه خود خوب میشی و متذکر میشی یهویی!
    آخه همه چی تو جهان برای پایدار شدن تلاش می کنه ، از اتم ها و الکترون ها و گرما و آنتروپی و...
    پس شجریان رو زیاد کن گوش کن ، گریه هم نکن ، اون وقت انقدر ناراحت میشی که یهویی برمیگردی رو توازن (البته حواست باشه خیلی ناراحت نشی ، اون وقت مثل جریان زیاد تو مدار خازنت می سوزه ، یعنی خودکشی می کنی !!)
    D-:
    پاسخ:
    چند بار کامنتتو خوندم
    خیلی باحال بود
    باور میکنید ب عمرم شجریان گوش ندادم؟
    امتحان میکنم
    :-) 
    :)))
    ;-) 
    پاسخ:
    آفرین
    این شعار جدید منه..حتی زمانایی ک غصه دارم هم بیخودی میخندم
    این دست های توست که موهایش را نوازش میکند...
    دستی که نوازشش هیچ گاه سهم‌من نبود....:-( 
    پاسخ:
    :-)
    بخند لطفا
  • حامد درخشانی
  • بیخیال!
    میگذره...
    پاسخ:
    سعی میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">