تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

راستی!

پر پر | سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ق.ظ

یادم آمد چرا حالم گرفته است

میگویند دنیا کوچک است..نمیدانستم انقدر

امشب متوجه شدم بعضی هایی ک ب وبلاگ پسر خوب رفت و آمد دارند ب اینجا هم رفت و آمد دارند_ با این حالت حال نمیکنم

چرا حواسم را جمع نکردم! چرا اینطوری شد!!

دوس ندارم.

  • پر پر

نظرات  (۶)

  • اَسی بولیده
  • مگه یه پسر خوب کیه؟
  • اَسی بولیده
  • مگه یه پسر خوب کیه؟
  • اَسی بولیده
  • مگه یه پسر خوب کیه؟
    پاسخ:
    سلام
    پسر خوب ی نفر خاص هستن.من اسمشونو گذاشتم پسر خوب
    سال 88 باشون آشنا شدم و فکر میکنم آخرای 89 یا اوایل 90 ک با هم بودیم تا اخیرا.حالا هم رابطمون رو قطع کردیم
    خو چکار کنم وقتی هیچ پسری به وب من نمیاد!؟
    به دل نگرفتم و به قسمت تحطانی لوزالمعده گرفتم خیالت تخت!

    پاسخ:
    :-)
    این موضوع باید بررسی بشه. شاید "هیچ پسری" هم فکر میکنه شما چرا نمیرید وبش.
    اینکه میگن سکوت بالاترین فریادهاست یعنی همین!؟
    پاسخ:
    ;-)
    ی چیزایی تو همین مایه ها..دیگه وقتی شما فقط تو وب خانما رفت و آمد داری چ حرفی باقی میمونه ک من بزنم
    :دی
    یموقع ب دل نگیریا(شوخیه)
    منکه به وب یه آقا بیشتر نمیرم و همش تو وب خانومام:-)))))
    پاسخ:
    بعله! سکوت میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">