تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

یادم باشه دیگه همبرگر دانشگاهو رزرو نکنم

پر پر | سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

بعضی چیزها هم مایه ی آبروریزی ادم است..ترجیح میدهد قایمشان کند

مثل من ک ترجیح میدادم نگم امروز امتحان داشتم و دیروز 4 تا فیلم نگاه کرد

امروز هم دوتا

این کارها و ادا اصولها یعنی برگشتم ب هرچ بودم و ترکش کرده بودم

ترم قبل واقعا با عشق و انگیزه درس خواندم

همین ادا ها را داشتم اما یک چیزهایی هم خواندم

حالا اما خیلی شلم

خیلی خیلی

خواهرم برای فردا یک مقاله را حتمن میخواهد بعئ من از 6 دارم نت گردی میکنم

منتظرم کارد ب استخوانم برسد بعد شرو کنم ب ترجمه..جوری ک ب 7 صبح برسد

اینها یعنی پرپر داری از دست میری

از دست ه غمگین بودن خسته شدم

دیروز آخرین روزش بود..تصمیم گرفتم از امروز غمگین نباشم..الکی_ مثلا دست خودم است...

پ.ن: همبرگر مزخرف، سردرد

  • پر پر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">