تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

زنگ تفریح

پر پر | پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ

من یکی از دو تا امتحانای شنبه مو خوندم 

البته حالم بده .. از پریشب تا حالا نخوابیدمو سرگیجه و تهوع دارمو ..هیچی میلم نمیکشه بخورم

هیچوقت نشده آهنگای مورد علاقمو نشون کسی بدم و اونم خوشش بیاد..اما هیچوقتم سلیقم عوض نشده

:-)

تقدیم ب شما



  • پر پر

نظرات  (۱۲)

  • میچکا بانو
  • همین که خودت باشی و ب خاطر دیگران عوض نشی خوبه :)
    پاسخ:
    موافقم
    ممنون
  • Z@#RA N@J@FK#ANI
  • مىرسسى پرپری
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم
    مرسی از شما ک گوش کردین
  • آقای مربّع
  • اااااااااا این آهنگه! 
    صبح جمعمونو ساختید!
    پاسخ:
    خوشحالم .
    چ خوب
    سلام ✋خیلیییییی قشنگه😊😊,  عاااالیه 👌
    پاسخ:
    مرسی عزیزم
    لطف داری
  • کلنگ همساده پسر
  • من که پسند کردم هم آهنگ را هم پست را. :))
    پاسخ:
    نظر لطفتونه
    خوش سلیقه این شما 
    ;-)
  • امیرحسین 210
  • به سلامتی خرخونا :))
    پاسخ:
    مرسییی
  • آقای سر به هوا ...
  • چه آهنگ نوستالژیکی !
    پاسخ:
    هوم
    بعله...
    :-)
    ایشون لیلا فروهر هستن اسم ترانه هم جون جونم هستش.یه سرچ کن :-)
    پاسخ:
    !
  • محمد ابراهیمی
  • نشاید هوس باختن با گلی
    که هر بامدادش بود بلبلی
    چو خود را به هر مجلسی شمع کرد
    تو دیگر چو پروانه گردش مگرد

    سعدی

    پاسخ:
    ممنون
    :-)
    مگه کسی هم نشناستش!؟نکنه نمی شناسین!؟آره!؟
    اسمش بگو ببینم میشناسیش یانه؟:-/
    پاسخ:
    ;-)
    الان داری سر من کلاه میذاری؟
    چه قشنگ بود.مرسی
    یه لحظه به سرم زد بااین آهنگ پاشم و دوطرف شلوار آبی گشاد مامان دوزم بگیرم و دور خودم بچرخم!
    پاسخ:
    مرسی از خوش سلیقگیتون
    آهنگای شمالی قشنگی داره این خانوم
    میشناسیدش؟

  • حرف دل !...
  • استاد
    تو شیرینی منم فرهاد اُستاد
    مثه قندیو من قنّاد اُستاد

    به نزدت آمدم دانش بجویم
    نگیر اِنقد به من ایراد اُستاد

    به منچه اختلافِ آن دو خازن؟
    اِلهی که بِشَن دلشاد اُستاد!

    برایِ نمره به هرجا دویدم
    شدم عینِ خودِ سَنباد اُستاد!

    فدایت نمره که ارثِ پدر نیست!!
    کمک کن واحدم اُفتاد اُستاد!

    اگر درسِ تو را از بَر نکردم
    نَده منفی بکن اِرشاد اُستاد!

    همینجا می کنم تهدید جدّی!
    یه کاری کن نشم معتاد استاد!!

    قلم در دست تو مانند شمشیر
    همین فرق تو با جلاد اُستاد

    غم درسِ تورا از بس که خوردم
    گرفتم زردیو غمباد اُستاد!

    چرا اشکم اثر بر تو ندارد؟
    کشیدی دورِ دل فولاد اُستاد؟

    به من خورده نگیر آنجا که دیدی
    دو چرخِ خودروات کمباد اُستاد!

    تو آهویی برایِ خانواده
    به ما که میرسی صیاد اُستاد

    اگر دیدی کسی هوشَشَ به تو نیس
    همه خوابن نزن فریاد اُستاد!

    مرا یک آنتراک مهمان نکردی
    دلم سرگرمی اَم میخواد اُستاد!

    دو چِشمم چپ شُده کج مینویسم!
    تقلّب را بکن آزاد اُستاد!!؟

    رفیقم راضیو من هم که راضی!
    مزاحمت نکن ایجاد اُستاد!

    شکنجه میکنی با هر سوالَت
    نداری تو خودت اولاد اُستاد؟؟

    شبِ اولِ قبر را درک کردم
    شبایِ امتحان،امداد اُستاد!!

    اگر شاگردِ خوبی هم نبودم
    تو خوبی کن به من خُرداد اُستاد!

    ببین اِی مهربان با من چه کردی
    شده وردِ زبان اُستاد اُستاد!

    به من گفتی برو بیرون که حذفی!!
    عجب حرفِ بدی مای گاد اُستاد!!
    پاسخ:
    :-))))
    وای چ خوشکل بود
    واقعنم ب همین وضع افتادیم
    :-)
    مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">