تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

هیچ کس تو این دنیا نقطه چین تر از من نیس

پر پر | جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۵۲ ب.ظ

هم کلاسیم الان اومده اتاقمون خلاصه نویسیامو قرض کنه..میگه چقد خوندی؟ میگم فقط امتحان اولو... دستاش داره میلرزه و نفسش بالا نمیاد..میگه پس داری چ غلطی میکنی؟بدبخت شدی ک!

میگم من همه عمرم همینجوری درس خوندم.. چندتا فحش ب خودش میده و میره

کمی استرس گرفتم 

دلم ی عالمه کش های رنگی و گیره مو و ازین آبشاریا و بامتل و اینا میخواد..خ خ دلم میخواد 

  • پر پر

نظرات  (۱۰)

امتحانات تموم شدن!؟میشه یه نفس راحت کشید!؟
پاسخ:
نه 
نمیشه
:-(
  • بانوی آذری
  • موفق باشی خانومی :)

    پاسخ:
    فدای شما.مرسی
    بی خود استرس داری :)
    یعنی بیخیال تر از من تو این مملکت وجود نداشته موقع امتحانات! زمان تحصیلم یکی از ترم ها سه تا درس رو یه روز امتحان داشتم یعنی زبان تخصصی 2 و جغرافیای کواترنر و روش تحقیق و از هر کدوم فقط یه مقدار رو رسیدم بخونم ولی بهترین نمره هام مال این سه تا درس بود!
    پاسخ:
    امیدوارم
    یعنی میشه فردا بیام بگم خوب بود...انشاا...
  • امیرحسین 210
  • منم اولین بارمه نخوندم هنوز !
    وقتش زیاد بود درسای دیگه خوندم دیگه هسش نمیاد خوده انگلیسیو بخونم :))
    پاسخ:
    اشکال نداره..عالی میشی..من مطمئنم(انرژی + فرستادم برات)
  • ...ما شیعه ها ...
  • ان شاءالله موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون
    شما هم همیشه موفق باشید
  • Z@#RA N@J@FK#ANI
  • مال من ھنوز چھارمیه 4تا دیه مونده خوشبحالت 
    پاسخ:
    هوم..خوش بحالم
    البته من ی عالمه پروژه و کار و بار دارم بعدشم اما هیچی مث امتحان آدمو بیچاره نمیکنه
    تموم میشه ب امید خدا..بخون ک مث ما نگی کاش برمیگشتم عقب جبران کنم
    همیشه همینطوری ن!!!!:-\  ی جوری به ادم استرس وارد میکنن انگار چی شده؟!!(حالا بماند که ما امتحان مون رو بهتر میدیم!:)) ;-)  )
    منم استرس داشتم این پست رو خوندم الان همچین ی کم اروم ترم!:دی
    پاسخ:
    ن بابا ..شب دراز است و ..
    استرس نداشته باش
    در حقیقت تمرکز از همه چی مهمتره
    من الان 5 جلسه مث بچه آدم خوندم اومد استرس داد الان دو ساعته 1 صفحه رو نمیفهمم..معلومه ک اونجوری تموم نمیشه..نفس عمیق..کافی..تمرکز
  • آبجی خانوم
  • فصل امتحان این دلم خواستن ها فوق العاده طبیعیه ^_^
    پاسخ:
    هوم..هر دقیقه ی چیزی دلم میکشه
    :-)
    من الان نگران درست نیستم فقط نگران اشتهاتم!میتونی غذا بخوری؟
    پاسخ:
    فردا دیگه تموم میشه..امتحانا و مشکلاتشو و پستهای مربوطش

    heheh

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">