تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

جشن انقلاب مبارک

پر پر | پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ
دیشب برج میلاد نورافشانی بود
رفتیم تماشا کردیم
یاد ه پارسال کردم
پارسال اینموقع تازه هفته اولی بود ک من اومده بودم  تهران برا ارشد
تهران با دنیای جدیدی ک بمن هدیه کرد....چقد تلاش کردم برای رسیدن ب اینجایی ک الان هستم...فکر میکردیم با رسیدن من ب تهران دنیا روی خوبشو بهمون نشون میده... بعدش تو کنکور دادی و دکترا تهران نیاوردی و رفتی دکترا بخونی..تو رفتی و من اومدم...
این روزها مشغول شهرزاد نگاه کردنم... خوشم میاد و آرومم میکنه... ب خودم میگم شهرزاد تونست تو هم میتونی... اینکه ادم با کسی ک دوسش داره نباشه زیاد وحشتناک نیس...  ی رنج و تلخی چشیدنی داره اتفاقا.. این فکر ک کسی روزی بجات بیاد یا باید یکی رو بجاش بیاری چیزی هس ک معضل اینجور روابطه...
دیگه سرکار قبلی نمیرم...ی کار ه جدید و بهتر تو ی جای بهتر... ی کار ه واقعن خوب..ی اقایی همکارمونه ک شمالیه..خیلی بامزه و شیطونه..مثل روح ه شادی برای روزای دراز کاری میمونه. همیشه فکر میکردم اگر میخوای در زندگیت بمیری باید بری و کارمند بشی..حالا چیزایی تو محیط اداری میبینم ک زیبا هس.اما من برای محیط پژوهشی ساخته شدم..امیدوارم بتونم ی شغل در راستای تحصیلم داشته باشم بالاخره



  • پر پر

نظرات  (۳)

بله ماشمالیها اینیییییم:-))
ان شاا...موفق باشی
پاسخ:
واقعن..منکه همیشه از شمالی ها خوبی دیدم
  • محمد فائزی فرد
  • محیطِ کار زیباترتون مبارک. :)
    پاسخ:
    ممنونم
    لطف دارید
    فکر کنم شما رشته علوم ازمایشگاهی یا شیمی یا ی چیزی مرتبط با شیمی و ازمایشگاه خونده باشی...
    موفق باشی عزیز دلم...:-) 
    پاسخ:
    برو بالا
    ;-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">