تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

افزایش سرانه مطالعه

پر پر | يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۲۸ ب.ظ

دیروز گفتم برم گامی در جهت افزایش سرانه مطالعه بردارم. رفتم دانشگاه تا کتابخونه ثبت نام کنم..خانمه بهم گفت برای ثبت نام کلن باید برم ی ساختمونه دیگه پیش ه ی خانمی ک کارش ثبت نامه... رفتم اونجا.در ه خانمه قفل بود. آقای تاسیسات گفت ک مرخصی هست فردا بیا.از اونجایی ک این موضوع خیلی برای من مهمه! امروز باز شال و کلاه کردم رفتم دانشگاه.

این دفعه درش باز بود اما نبودش..ساعت 11 تا 12 وایسادم پشت درش.ساعت 12 اومد.تو راهرو قبل از اینکه بذاره من دهنم باز بشه:

- خانم برا ثبت نام باید از 8 تا 11 بیایید.

+ ببخشید ، من از این موضوع اطلاع نداشتم..دیروز هم ک اومدم کسی بهم نگفت.

- من برای مرخصی رفتنم باید از شما اجازه می گرفتم؟

+ ن.قصد من جسارت نبود.میگم یعنی لطفا قبول کنید فردا نمیتونم بیام

- ای بابا نمیشه! فردا صبح ساعت 8 بیا کپی کارت دانشجوییتو تحویل بده و برو!!!

+ ببخشید برا ثبت نام چیا نیازه؟

- هیچی.من شماره دانشجوییتو تو سیستم بزنم. فقط برو انقد وقت منو نگیر.خارج از وقت اومده _ حرفم میزنه.

+ خانم باور کنید فردا نمیتونم بیام.برا گرفتن کتاب خیلی عجله دارم.لطفا کپیمو بگیر

- از دست شما آدمای نامنظم.باشه.._(در حالی ک لطف میکنه کپی رو میگیره)برو 10 روز دیگه کارتت فعال میشه برا کتابخونه!!!!!!!

+ ببخشید میشه بپرسم کار و سمت ه شما کلن چیه؟

- مسئول ثبت نام کتابخونه

و در را محکم ب روم بست.


  • پر پر

نظرات  (۶)

  • چشم به راهم ...
  • من بودم برمیگشتم:|
    عجب ادمی بوده :|
    پاسخ:
    بعله.واقعا عجب آدمی بوده
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • عع چرا خوو
    پاسخ:
    اینجوریاس دیگه
  • آقای سر به هوا ...
  • اینارو باید با سر کوبید تو میز -_-
    پاسخ:
    ای بابا.انچنان اوضاع خرابه جرأت نمیکنیم حرفی بزنیم اصن
    فقط بایدبگیم درست میگن
    عذرمیخوام در خانومه قفل بود دقیقا یعنی چی!؟

    پاسخ:
    فک کنم ینی نبودش!
    هه..... 
    ای بابا.... 
    پاسخ:
    :-)
  • محمد فائزی فرد
  • تو روحش
    پاسخ:
    :-)
    فکرشو بکن!10 روز طول میکشه ک شماره دانشجویی منو تایپ کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">