تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

آخر هفته گونه

پر پر | پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۵۰ ب.ظ

شدیدا دلم میخواد اقدامی در جهت بهبود حال گرفته م بکنم و نمیدونم اون اقدام چیه.

این چند روزه 4 تا فیلم رو همزمان دست گرفته ام!!! و بجای پروژه ی درسیم ک 10 روزه از مهلت ارسالش داره میگذره و هنوز شروعش نکردم ؛ تلاش میکردم تمومشون کنم...شبا ساعت 8 از سر کار میام و شاممو تو رختخواب میخورمو لپتاپو میذارم کنارمو همینجور ک قسمتای سریال میره جلو ی جایی طرفای 3 خوابم میبره.

دلم میخواد یکی باشه ک باهاش بریم بیرون و قدم بزنیم..بدون اینکه لازم باشه حرفای مزخرف ب هم ببافیم و تلاش کنیم ب همرامون خوش بگذره  فقط راه بریم...در واقع دلم برای دوست هم اتاقیم تنگ شده..دلم برای خیلیا تنگ شده. 

دوس دارم بدون اینکه لباس گرم بپوشم برم بیرون و هوا بخورم.اما وقتی مقصد و همراهی درکار نباشه پاهام یاریم نمیکنن

پ.ن: معجزه در حال حاضر برای من در"یافتن یک همراه" معنا میدهد

  • پر پر

نظرات  (۷)

درک میکنم...
بیشتر اون آخرشو و هرچی که به اون مربوط میشه :دی
پاسخ:
:-)
  • اَسی بولیده
  • آی گفتی...
    ما نیز به یک همراه نیازمندیم:(
    پاسخ:
    ما نیز همچنین
    :)
  • آقای سر به هوا ...
  • چقدر لذت بخشه اولای شب با یکی قدم بزنی بی فکر دیر شدن ...
    پاسخ:
    هوم...خیلی 
    خدا قسمت کنه
    من نیز به یک دوست،همراه،یارِ بی ادعا نیازمندم... شدیدا!
    پاسخ:
    کمتر احتمال داره اینجور آدمی پیدا بشه واگر ی دوست خوب میخوای باید خودت بدی هاشو نبینی
    صابر هم همین طوره، خیلی که خسته است براش فیلم جدی که بذاری حالش بد میشه، میگه یه چی بذار مغزم خالی بشه، بزن شبکه نسیم:-))))
    پاسخ:
    :-)
    ی چیزی ک اصن فکرکردن نخواد...
  • بادبادک قرمز
  • اینجور مواقع درست کردن یه کاردستی جدید یا نقاشی حال منو خوب میکنه...
    متاسفانه شما رو زیاد نمیشناسم که پیشنهادی بهتون بدم برای بهبود حالتون:((
    پاسخ:
    خوش اومدی 
    ممنون ازمحبتت.من زیاد ازین هنرا ندارم

    چه فیلمی می بینی؟
    پاسخ:
    من مواقعی ک حالم گرفتس سعی میکنم چیزای بی معنی نگاه کنم
    چیزی ک لازم نباشه حتی ی ذره م فکر کنم
    فیلم کره ای
    :-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">