تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

فقط کمی

پر پر | سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۴ ب.ظ

حاضرم یکسال از عمرم را بدهم و یک بار دیگر تنها دقیقه ای  سرم را روی سینه ات بگذارم. یکبار دیگربگذاری موهایت را نوازش کنم

**ب اندازه کافی بهت گفتم چقد عزیزی؟ ب اندازه کافی بوسیدمت؟

  • پر پر

نظرات  (۸)

عالیه پرپری منم همین حسو دارم
خیلی گرون تموم میشه این معامله ... حس عجیبه داره اینطور معامله کردن ... یک سال ----> یک نوازش و ...   
واقعا خیلی ارزش داره ...
خیلی زیبا بود ...
پاسخ:
ممنون.بنظرمن گرون نمیاد
  • آقای سر به هوا ...
  • منم یه 9 ماهی هست ندیدمش :(
    پاسخ:
    فکر نمیکردم شما هم
    :))
    پاسخ:
    مرسی از لطفتون.پیامتونو خوندم و حقیقتأ خوشحال شدم
    :)
    پاسخ:
    :)
    فقط یکبار دیگه
    .
    .
    به اضای سالی از عمرم
    قشنگ بود...
    من برداشتم این بود که جمله ای از طرف زنان مدافع حرم برای شوهران شهیدشان است....
    خیلی دلم براشون میگیره
    پاسخ:
    چ حسن ظنی داری  شما...
    /
    خدا بهشون صبر بده
    چه قشنگ:-)
    پاسخ:
    مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">