تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

این روزهایم خیلی تکراری و شبیه هم اند اما به امید روزهای بهتر مینویسم

تلخ و شیرین

محتاجم

به خیزشی نه از این خاک

به نغمه ای نه از این دست

به قصه ای نه چنین تلخ

به باوری نه چنین پست!

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
  • ۱ تیر ۹۶، ۲۲:۰۴ - کم نویس
    :))
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۱:۳۹ - قالب بلاگ رضا
    عجب

هعی

پر پر | يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ب.ظ
راستی نگفتم...همون هفته رفتم دنبال آزمون زبانم ...رفتیم سنجش پزشکی...انقد شیک و تمیز تحویلمون گرفتن و فورا کارمون رو انجام دادن ک نگو..من بعنوان کسی ک یکسال در وزارت علوم کار کردم از همین تریبون اعلام میکنم هرکی بتونه بره بهداشت اما بمونه هرچی بی احترامی میبینه حقشه...تقصیر ما هم نبود ک با ملت اونجور برخورد میکردیم...سیستم اقتضا میکرد...البته بی ادبی هرگز نکردم اما زیاد دیدم چطور ناعادلانه جواب مردمو میدن. بهرحال اینجوریا...خیلی شخصیت داشتن...ن برا کاره منو راه انداختنا...کلا.
الانم چند تا کتاب گنده میزنم زیر بغلم میرم آزمایشگاه صبحا...تا شب میشینم اما نمیخونم...ن کار میکنم ن زبان میخونم....بچه ها بهم میگن لبات عین گچ سفید شده...مدام سرم درد میکنه....هر روز میگم فردا جبران میکنم...دوس ندارم امتحانه رو رد بشم...فعلنم ک تا ثبت نام دکترا آزمونه دیگه ای نیس..
ی چیزه دیگه هم هست ؛ یک هفتس ارتباطمو با خونه قط کردم...همشم ازین چیزایی ک میگن احترام پدر و مادرو اینا خیلی میترسم...البته بی احترامی نکردم ...گوشی رو هم برمیدارم اما انقد حرفی نمیزنم تا مامان مجبور بشه خدافظی کنه...اما کی این همه فشار تموم میشه؟ 

  • پر پر

نظرات  (۶)

سلام پریسا جان
خوبی؟روبه راهی؟
یه سوال پرپری ترم اول هم میشه انتقالی گرفت یا نه؟
پاسخ:
سلام عزیزم نمیدونم...به خیلی فاکتورها مث علت دانشگاه و غیره بستگی داره .اگر برات جدیه جزییات رو بگو تا برات پرس و جو کنم
چشم پریسا جان
تک تک لحظه هات پراز آرامش....
چقد خوب
موفق باشی عزیزجان
پاسخ:
همون چیزی ک دفعه قبل ب آقا گفته بودی
مرسی مهربون
خیلی خوشحالم میکنی
  • بالای آسمان
  • حُسنِ ظن
  • بالای آسمان
  • ان شاء الله شما دختران مومن پیشرفت کنید که همه‌چی دست اون جور زن‌ها نباشه
    پاسخ:
    مرسی ...خیلی لطف دارید/ منم امیدوارم..اما از کجا فهمیدید من مومنم در تعجبم!
    خیلی مشتاقم بدونم رشتت چیه پرپری؟
    پاسخ:
    بیوتکنولوژی عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">